Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

woensdag 24 maart 2010

Van LP hoes tot 3-dubbele layout met inhoud !








Op 29 april a.s. wordt mijn zus 50 jaar ! Tijd dus voor een origineel scrapcadeau. De afgelopen tijd heb ik al een aantal dubbel LP hoezen bescrapt en cadeau gegeven (hier heb ik erge leuke reacties op gekregen), dus dat leek mij ook wel wat voor Miriam. Aan mijn moeder heb ik oude zwart-wit foto`s van vroeger gevraagd waar mijn zus op stond. Toen ze deze laatst meebracht had ze tot mijn grote verrassing ook nog een geboortekaartje van mijn zus meegenomen om erin te verwerken. De zwart-wit foto`s in combinatie met het scrappapier dat ik erbij heb uitgezocht geeft een nostalgische uitstraling.
Als je de hoes openklapt heb ik op allebei de zijden scrappapier geplakt, foto`s gemat op effen papier en de foto`s op de layout bevestigd. Bij deze hoes zat ook een LP, deze heb ik aan beide zijden gescrapt en met foto`s, lint en bloemen versierd. Op de achterzijde van de hoes heb ik al wel een vel scrappapier geplakt. Hier wil ik nog een persoonlijk stukje op schrijven.
Het leuke van zo`n LP hoes is dat je deze gewoon opengeklapt op een kastje kunt neerzetten, en dat is erg leuk om naar te kijken. In de LP zelf wil ik nog een gaatje maken met de big-bite, zodat ze deze eventueel op kan hangen.
Ben benieuwd hoe Miriam hem straks zal vinden. Ik heb zelf wel het idee dat het aardig gelukt is, maar ja, daar kan een ander wel weer heel anders over denken.
Mocht er iemand zijn die nog leuke tips of ideeèn heeft voor een 50 jarige, dan hoor ik ze graag.
Het feestje is pas 29 april!
De LP hoezen koop ik voor een Euro bij de tweedehandswinkel. Ik loop daar regelmatig binnen, en zoek dan de mooiste hoezen uit. Zo kun je voor weinig geld een heel persoonlijk en waardevol cadeautje voor iemand maken.

1 opmerking:

  1. goh, wat een origineel idee zeg! Grappig om het zo te doen.

    Groetjes
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen