Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

donderdag 18 maart 2010

Wat gaat de tijd toch snel !

Jeetje, het is al weer 18 maart, waar blijft de tijd? Al weer een week geleden dat ik wat op mijn blog heb geschreven. Drukke week achter de rug. Mijn scrapkamer is nu bijna....klaar. Nog even wat puinruimen. Sanne heeft er gisteren voor het eerst wat in zitten scrappen. Een kaart voor een klasgenootje, wiens vader afgelopen maandag verongelukt is. Heel lief kaartje geworden. Verder de afgelopen week alle administratie van het afgelopen jaar uitgezocht en in van die handige plastic envelopemappen van de action gedaan Nu is alles overzichtelijk opgeborgen. Zat er al maanden tegenaan te hikken, maar nu is het dan eindelijk gebeurd. Ook de schoonmaakkriebels gekregen, en de keuken aangepakt en alle zooi in de huiskamer. Niet te geloven wat of een ruimte dat je krijgt als je opruimt. Ik krijg gelijk zin om nog meer klusjes te gaan doen.
We kregen gisteren wel even een vervelend bericht. Vorig jaar is ons huis verbouwd. We hebben er een zolderetage opgekregen. Nu blijkt dat de knik in het dak niet de juiste hoek heeft. In het ergste geval, moet de helft van het dak eraf, en als het meevalt, dan wordt de goot verbreedt zodat het dakbeschot in een schuinere hoek geplaatst kan worden. Zoals het nu is, mag het dus niet. BAAAAAAALEEEEN ! Waren we net van alle troep af, kunnen we straks weer beginnen.
We wachten nu op een brief van de gemeente. Dit hebben we nu via de buren vernomen die een bouwaanvraag hebben ingediend, maar officieel weten we nog van niets. Je word hier in Nederland gewoon gek van al die regeltjes. En we waren juist zo blij met ons huis. Nou ja, afwachten maar.
Ga van de week eens even met mijn fototoestel en pc. aan de gang, en kijken of ik wat recente foto`s van mijn scrapcreaties op mijn blog kan zetten.

Fijne zonnige dag allemaal,
groetjes Margareth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten