Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

vrijdag 5 maart 2010

Heb jij dat nou ook?

Elke week krijg je ze in de bus: folders, folders en nog meer folders. Sommige verdwijnen gelijk al in de prullenbak en anderen worden helemaal uitgespit. Op zoek naar: koopjes, hebbedingetjes, aanbiedingen etc. Keus genoeg. Soms zelfs teveel. Neem deze week: Bij het kruidvat leuke sets met clearstemps, inktblokjes, stickers, leuke bloemetjes op een brad etc. Afijn, daar een paar leuke setjes weggehaald. Zit ik op het forum, en wat lees ik daar: leuke setjes clearstamps bij de Action. Hellup, daar was ik had ik dus geen folder van. Zou ik te laat zijn???? Dus snel naar de Action gefietst. Van de zes setjes hadden ze er nog vier. Dus, je begrijpt, die verdwenen gelijk in de winkelmand. Voor 1,32 per set, kun je dat dus echt niet laten liggen. Wel jammer dat de andere twee setjes er niet meer waren, want die met het bloemenfeetjes was juist zo leuk voor Anouk haar bloemenkamer geweest. Tja, en als je daar dan bent, dan verdwijnen er gelijk nog meer spullen in de winkelmand.
Het is wel leuk dat je op zo`n manier aan betaalbare spullen kunt komen. En ze zijn nog leuk ook.
Vind het altijd ook wel weer een kick om voor weinig geld leuke spullen te scoren die er dan ook nog heel leuk uitzien.
Maar met al die folders en forums, wordt je soms wel wat hebberig. Maar ik denk niet dat ik de enige ben die daar last van heeft. Als ik de forums volg, en er wordt ergens melding gemaakt van leuke spulletjes voor een koopje, dan kun je er donder op zeggen dat de hele kudde scrappers zich snel richting de desbetreffende winkel begeeft. Al is het alleen maar voor de heb !
En tja, daar deed ik dus zelf ook weer aan mee !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten