Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

maandag 22 maart 2010

Waar zouden we zijn zonder google en marktplaats!

Van het weekend allemaal foto`s gemaakt van mijn scrapkamer en laatste scrapwerkstukken, wil ik ze op mijn pc zetten: Niet dus!! Een poosje terug is mijn pc voorzien van extra geheugen, en opgeschoond en jullie begrijpen het al. Toen is er het èèn en ander aan software verdwenen. Dus ook de software van canon voor het overzetten van foto`s uit de camera op de pc. Het hele huis afgezocht maar nergens meer de cd met de software kunnen vinden. Baaaleeeen. Maar uiteindelijk heb ik het op google ingetypt en.....jawel, er stond een cd te koop op marktplaats.
Daar maar gelijk op gereageerd. Ik kan wel blijven zoeken, maar dat kost alleen maar tijd en energie, en die steek ik liever in leukere dingen. Dus nu heb ik voor 6 euro zometeen weer een cd-tje met de software en kan ik mijn foto`s op mijn blog zetten. Eindelijke. Maar wat een uitvinding is dat google toch, je typt in wat je zoekt en voila ! daar komt het antwoord al aan.
De techniek staat voor niets, dat blijkt maar weer. En ook dat marktplaats is een mooie uitvinding. Daar heb ik zelf al zoveel leuke dingen gekocht en ook al heel veel verkocht.
Ik heb nu niet zoveel tijd voor marktplaats, maar als ik echt iets zoek dan kijk ik daar wel op.
Ook wel eens gehoord van de site: www.gratisoptehalen.nl Daar hebben we al een hele mooie tv vandaan en knutselmateriaal voor Roemenié. Op die site moet je gewoon regelmatig even inloggen en rondsnuffelen.
Nou nog wachten op het cdtje en dan hoop ik aan het eind van de week de foto`s van mijn scrapdomein online te kunnen zetten.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt er nu niks meer aan, maar misschien voor een volgende keer.
    Dat soort dingen zijn vaak op de site van het apparaat gratis te downloaden.
    Drivers & Updates en aanverwante software die je nodig zou kunnen hebben en zou willen hebben.
    Ook handleidingen enzo.
    Niet alleen van camera's maar van wel meer dingen.
    Kijk dus eerst op de site in vervolg zou ik zeggen, als het er niet is, kun je altijd nog kijken of je het ergens anders vandaan kan halen.

    Groetjes Resa
    http://blog.resadesign.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabrikant van het apparaat bedoel ik....

    BeantwoordenVerwijderen