Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

woensdag 3 maart 2010

Van apothekersbak tot....Lintjesbak !




Zoals je al hebt kunnen lezen, ben ik gek op lintjes. Een schoenenzak vol heb ik ermee aan de deur hangen. Ik had ook nog een aantal rolletjes met lint, en die pasten er niet meer bij in.


Een paar weken geleden was ik bij de spullenhulp (een winkel met tweedehands spullen) en daar zag ik dit in een hoekje liggen:Een mooie oude houten bak, met daarin allemaal rolletjes met van die likstickers van vroeger. Dat moest ik eens even goed gaan bekijken want je weet maar nooit wat je met zo`n bak kan doen. Zo gezegd, zo gedaan, en de bak eens even goed bekeken. Je kon de bovenklep opendoen, en in de bak bevond zich een stok waarop al de rolletjes met likstickertjes zaten. Het was afkomstig van een apotheek uit Hilversum. En ook al oud, er zaten nog stickertjes bij waarop het telefoonnummer nog maar uit 5 cijfers bestond. Op de stickers stonden namen als: Hoffmanndruppels, Bohrwater, Glycerine etc. Ik heb alle rolletjes eruit gehaald, en daarvoor in de plaats zitten er dan nu allemaal rolletjes met lint in. Helaas, daar heb ik nog geen foto van, want ik heb op dit moment problemen om mijn foto`s van de camera op de pc te zetten. Als dat verholpen is, dan zal ik proberen om een foto van de bak met lint op mijn blog te zetten. Het lijkt me ook leuk om straks een dubbele layout te maken van de bak. De ene kant met de bak met stickers en aan de andere kant de bak met de lintjes. En dan wat van die oude likstickertjes erbij als decoratie gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten