Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

woensdag 10 maart 2010

Yes, ik heb hem !

Afgelopen zondag ben ik, samen met Anouk, naar de hobbybeurs hier in Hilversum geweest. Op zich was het niet zo`n hele grote beurs, maar wel lekker hier in de buurt. Dat is altijd wel fijn. Gelijk bij de eerste de beste kraam een groot pak scrapvellen gescoord met 100 vellen in 20 kleuren voor E9,95. We hebben het maar even bij de kraam laten staan, want om nou de hele tijd met zo`n zwaar pak te gaan lopen zeulen, daar hadden we niet veel zin in. Helaas waren er niet echt veel kramen met scrapspullen. Afijn we hadden alle straatjes doorlopen,dacht ik,dus we gingen nog even voor een snelle tweede ronde. Opeens stonden we bij kraampjes die we nog niet eerder hadden gezien. We waren blijkbaar een straatje kraampjes vergeten. Wat een mazzel dat we daar achterkwamen,want er stond een grote dubbele kraam met scrapspullen. En wat stond daar op de kraam: de bind it all. Die stond al lang op mijn verlanglijstje. Een paar weken geleden had ik er nog naar gekeken bij de pipoos, maar die vroegen er 100,00 Eurootjes voor. Tja, dat vond ik toch wel wat erg veel van het goede.
Maar hier was hij een stuk goedkoper. Zal ik hem dan kopen. Hoeveel geld hebben we nog bij ons. Wel doen, niet doen. "Mam"zei Anouk, "je wil hem al zolang, koop hem dan". Tja, jullie begrijpen het al, we hebben de bind it all gekocht. Yes.
Eenmaal thuis, moest hij gelijk uitgeprobeerd worden. Helaas, bijna alles wat ik erover vond op youtube was in het engels. Maar goed, als je goed oplette dan lukte het toch aardig.
Ben ik gisteren op mijn scrapkamer, en wat kom ik daar tegen. Zo`n klein foldertje van de Pipoos, met daarop in het Nederlands, jawel, in het kort de beschrijving/werking van de bind it all.
Dus nu kunnen we aan het werk en zelf scrapbookjes maken. Leuk hoor, weer een nieuwe uitdaging.

1 opmerking:

  1. Ja, hij is echt heel gaaf die lintjesbak. Net een vriendin op bezoek, en die vond hem ook al zo gaaf. Leuk hoor, een reactie op mijn bloc. Ben ook heel blij met de bind it all. Ik moet de komende tijd aan de gang, en dan eens even het èèn en ander met foto op mijn blog zetten. Leuk ideeen genoeg.
    Margareth

    BeantwoordenVerwijderen