Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

woensdag 3 maart 2010

Leuk zo`n blog, maar dan......!

Gisterenavond laat ging ik overstag, ik wilde ook zo`n blog. Dat blog aanmaken, dat lukte me nog wel, maar ja, hoe dan verder. Een leek ben ik op computergebied, maar dit zou zo simpel moeten zijn! Tja, simpel voor de èèn, dat kan nog moeilijk zijn voor de ander. Een oproep op het forum van SA boodt uitkomst. Jawel, al snel kwam er een reactie met een verwijzing naar shabbyblogs.com waar je leuke achtergronden van kon downloaden. Zou ook zoooo simpel zijn !! Maar helaas, ook dit lukte me eerst niet. Gelukkig kwam er een volgende blogdokter op het forum met een hele beschrijving hoe de achtergrond gedownload moest worden. Afijn, ook dat lukte niet gelijk, maar nu is er dan toch een achtergrond naar mijn zin opgekomen. Daarna nog verder gepuzzeld en de kleuren en teksten aangepast. En... mijn weblog is geboren. Rettekettetteket !!! Wie had dat van mij gedacht ! Ik sta gewoon versteld van mezelf.
Nou, de rest nog uitvogelen, maar ook dat zal vast gaan lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten