Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

dinsdag 2 maart 2010

Even Voorstellen:

Voor wie mij nog niet kent: Ik ben Margareth Lam, getrouwd met Martijn en moeder van drie fantastische kinderen: Sanne (13), Niels (11) en Anouk (9). Dat is een hele grote rijkdom, en levert een heleboel scrapmateriaal op. Als ik in mijn kast kijk, en de grote verzameling plasticfotoboxen zie met allemaal foto`s van de afgelopen 13 jaar, dan weet ik eigenlijk al, dat ik dat nooit gescrapt ga krijgen. Maar goed, dat hoeft ook niet. In ieder geval heb ik keus genoeg.
Ik vind het erg leuk om te scrappen, alleen ontbreekt het mij nog wel eens aan tijd. Wat zou het toch fijn zijn als je gewoon in de winkel wat potjes met TIJD zou kunnen kopen. Dat zou toch fantastisch zijn! Ik denk dat ik dan gelijk een paar dozen met van die potjes in zou slaan. Helaas, dat zal wel een droom blijven, en dan moet ik het dus toch maar doen in de tijd die ik nu tussen de bedrijven door overhou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten