Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

donderdag 15 september 2011

Wat vliegt de tijd !

Mijn hemel, wat vliegt de tijd ! Er is alweer een jaar voorbij. Voor mijn gevoel had ik gisteren nog geblogd, maar dat is toch al wat langer geleden. Hoogste tijd om mijn leven te gaan beteren en om weer eens wat op papier te zetten. Ook wel weer leuk om te doen.
Nou, we zijn dus een jaar verder, Sanne zit nu in drie Havo, Niels is naar Quest gegaan (havo/atheneumklas) en Anouk is naar groep 7. Weer allemaal veranderingen. Vorige week is iedereen weer op school begonnen, heerlijk, weer een beetje rust in de tent. Na ruim twee maanden de kids thuis te hebben gehad, is het wel fijn dat iedereen nu weer naar school gaat en weer in het ritme komt.
Sanne heeft een leuke klas, wel fijn voor haar. Jammer alleen, dat ze nog steeds zo`n last van haar knieën heeft. Maandag gaan we naar de orthopeed, kijken wat of hij er van vindt. Niels is ook weer begonnen met waterpolo. Wordt een spannend maandje voor hem, want ze zijn bij Talent Centraal nu met 5 keepers en daar moet er aan het einde van de maand èèn van afvallen, en ook nog een stuk of 8 spelers. Dat wordt dus hard trainen voor meneer. Sinds oktober 2010 zit hij bij Talent Centraal en in januari is hij gevraagd voor Jong Oranje. ( het Jonge Jong Oranje). Hier traint hij 1 keer in de zes weken op de maandag. Daar krijgt hij dan vrij voor van school, dus dat is mooi geregeld.
Anouk is deze week op school begonnen met Kurzweil. Programma speciaal voor kinderen met dyslexie. Ze heeft het op haar eigen laptop staan. Ze vindt het wel heel wijs, dat zij in de klas op de laptop mag werken. Hopelijk helpt het haar om zo zelfstandiger te worden. De bedoeling is dat ze eind groep 8 alle vakken, behalve rekenen, op de laptop kan doen. Ik ben benieuwd.
Mooi toch dat deze hulpmiddelen er zijn. jammer alleen dat het zo duur is. Anouk is op deze school de eerste die ermee werkt, dus ook voor school is het spannend.

Zo, dat was even een inkoppertje, de kop is eraf voor 2011. Grote kop, want we hebben dit jaar nog maar een kleine vier maanden te gaan. Hoop dat het me gaat lukken om vaker te bloggen, want het is toch wel erg leuk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten