Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

maandag 19 september 2011

High Tea

Afgelopen zaterdag hadden we een High Tea van mijn werk. Het was al jaren traditie dat we in september een paviljoensbarbeque hadden voor bewoners, familie en personeel. Maar verandering van spijs doet eten, dus had ik voorgesteld om een keer een High Tea te gaan doen.Josina van de organisatie vond het ook een leuk plan, en samen met haar ben ik op zoek gegaan naar een High Tea cateraar. En die hebben we gevonden, nl. http://www.theest.nl/ Voor de zomervakantie een bespreking met hun gehad over wat wij wilden en wat hun konden bieden. Dit resulteerde in een overheerlijke High Tea. We hadden het Gein gehuurd en hier allemaal tafel en stoelen neergezet en aangekleed met leuke tafelkleedjes en vaasjes met gerbera`s. De dames van Theest brachten ook het servies mee, van dat heerlijke outbollige servies, koffiekopjes, theekopjes en bordjes met van die bloemetjes enzo. Helemaal geweldig. Een prachtig buffet met allemaal heerlijks stond langs de kant opgesteld. Zoveel verschillende dingen, echt heerlijk. Iedereen heeft genoten. We waren met zo`n 90 personen en die hebben zich echt tegoed gedaan aan het buffet. De sfeer was ook top, we hebben nog gezongen, gedanst en polonaise gelopen. Kortom een fantastisch paviljoensfeest wat zeker voor herhaling vatbaar is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten