Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

vrijdag 16 september 2011

Chaotisch dagje vandaag !

Tja, het kan ook niet altijd gestructureerd gaan. Vanmorgen aan de juf van Anouk gevraagd of ik kon gesprek kon krijgen. Zij wilde het graag met de directrice erbij, dus het zou vanmiddag uit school zijn. Om me goed voor te bereiden heb ik bij twee uitgevers en dedicon nog het èèn en ander nagevraagd, alles op papier gezet. En wat denk je. Kom ik daar, kan het niet, maar pas over twee weken. Balen. Ik denk dat ik maar een mail ga sturen, want twee weken is wel erg lang. Daarna snel naar mijn werk gegaan. Tja, er moet tenslotte brood op de plank komen. En in dit geval morgen op het werk een high tea. Die heb ik samen met een collegaatje georganiseerd. Oh, als je hoort wat de dames van thee`st allemaal voor ons gaan bakken, dan loopt het water je al in de mond.
Maar goed, de mailtjes vlogen vandaag dus nog over en weer: hebben we wel genoeg, oh, er komen nog twee mensen bij, hebben we dan wel genoeg servies, dames van thee`st gemaild, maar die hebben niet meer servies, dus dat moeten we zelf verzorgen, oh, versiering is ook nog leuk, okè, ik leg het vast klaar. Kleedjes voor op de tafel, oh die strijkt E nog even. Tussendoor alle spullen in kratten klaargezet op een serveerwagen, dan kunnen we alles zo meenemen.
Door al dat geregel schoot het niet echt op met de cliënten naar bed brengen. De telefoons op het paviljoen deden het niet, lekker handig als je iemand nodig hebt, en je hebt je eigen mobieltje niet bij je !
Hebben we nu wel genoeg spullen voor morgen, oh, weet je wat ik haal nog wel wat extra soesjes, uh, vind je het een goed idee als we nog wat lekkere toetjes en rijstebrij halen voor H. dan kan hij zich niet verslikken. Prima, dan haal ik morgen zelf nog wel even wat bloemetjes voor op de tafels en een nieuwe staafmixer. Onze staafmixer kapte ermee toen ik het eten wilde malen voor de cliënten. Hij viel gewoon uit elkaar.
Nou, dan duik ik nu nog maar even snel mijn bed in, want morgen wordt het vast nog hard aanpoten om alles voor de high tea klaar te zetten. Oh, ik heb er zo`n zin in. Ik laat nog wel weten hoe het was, en wat of jullie gemist hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten