Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

donderdag 22 september 2011

wat vliegt de tijd !

Tjee, wat gaat de tijd toch snel. Druk weekje achter de rug. Maandag met Sanne naar de orthopeed geweest voor haar knieën. Helaas, er is niets aan te doen. Bovenbeenspieren trainen, paracethamol slikken, en hopelijk groeit ze er met een paar jaar overheen. Sneu hoor. Sanne had echt gehoopt dat ze er iets aan zouden kunnen doen, maar dat is dus niet zo. Heb me wel voorgenomen om te kijken of we in het alternatieve circuit nog wat kunnen. Misschien accupunctuur of zo. Maar daar ga ik me over twee weken wel mee bezig houden, want deze weken heb ik nog zat te doen.
Op school vergadert voor de kinderboekenweek en voor Sint. Jawel hoor, ze weten me te vinden. Ben ook gelijk gestrikt als klassemoeder. Ook wel weer leuk. Martijn ook nog even inschakelen om een frame te maken waartegen we met de verschillende feesten een decor kunnen maken. Om te beginnen met Sint. Mar....je bent zo creatief, ik kijk je heel voorzichtig aan...... Okè, ik begrijp de hint, ik zal een decor maken. Afijn, al met al heb ik nog wel wat te doen de komende maanden.Jammer dat het allemaal liefdewerk oud papier is.
Vanmorgen met Daphne bij Bagel en Beans bijgekletst onder het genot van een ontbijtje. Dat smaakte weer helemaal top.
Zometeen nog wat wassen draaien en mijn koffer inpakken, want morgen mag/ga ik op vakantie! Jawel, bewonersvakantie, en ik heb er net zoveel zin in als de bewoners zelf. Dat kan ik je wel vertellen. Morgenochtend om een uur of elf vertrekken. Liefst eerder en dan vakantie......! We gaan ervan genieten. Wordt vervolgd......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten