Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

maandag 3 mei 2010

update

Dit is de buit van koninginnedag

Zo, het is al weer een hele tijd geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet. Paasweekend in de Weerterbergen was erg leuk. Kids hebben genoten van het zwembad, de open haard, het eieren zoeken, en gewoon van het gezellig samen op vakantie zijn. Jammer dat het altijd zo snel voorbij is. 14 april hebben we een neefje gekregen: Simon. Helaas is het te ver weg om even op kraambezoek te gaan, want ze wonen in Zweden. Mijn moeder is er wel naar toe geweest en kon de kraamcadeautjes meenemen. Voor Simon zijn eerste fotoboekje gemaakt, dat zet ik straks in een nieuw bericht nog op mijn blog. Met Koninginnedag lekker geshopt. Heerlijk, was het maar vaker koninginnedag, want dat is gewoon MIJN DAG. Normaal gesproken ga ik de avond ervoor al Utrecht in. Daar begint de vrijmarkt 29 april om 18.00u. Maar mijn zus werd dit jaar 50 en die is dus 29 april jarig, dus de vrijmarkt in Utrecht ging dit jaar niet door. Helaas. Andere jaren ging ik dan `s nachts om een uur of half vijf Hilversum in, om leuke dingen te scoren. Dan kwam ik om een uur of zeven `s ochtends weer thuis. Dan had Martijn de kids al uit bed, en gingen we met zijn allen naar Baarn voor de vrijmarkt. Dit jaar heb ik Hilversum by night maar overgeslagen en zijn we om 6.00 uur, met de jongste twee naar de vrijmarkt in Baarn gegaan. Voor Sanne was het te ver, die heeft zoveel last van haar knieƫn dat ze niet eens vanaf ons huis naar het dorp kan lopen zonder pijn. In Baarn een partij poppen gescoord. Erge mooie, ook van Zapf. Zelfs drie poppen die kunnen praten en huilen. Voor Anouk nog een kleine maat babay born die kan zwemmen. Al met al 16 poppen gescoord voor het bedrag van 14 euries. Dat is toch geen geld. Nu denken jullie, wat moet je nu met 16 poppen !!! Nou, die gaan eerst naar mijn moeder. Die breit voor alle poppen kleding, en naait er dan zakken voor waar de popppen met hun nieuwe kleding in gaan. Dan haal ik ze weer op, en gaan ze naar de stichting Primavara. Deze stichting biedt hulp aan kinderen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking in Roemenie, en daar zijn ze erg blij met de spullen.
Gisteren met Sanne naar Mary Poppins geweest. Geweldig, wat een show. Alleen jammer van het weer. We waren van plan lekker naar het strand te gaan, en op een terrasje te zitten. Maar daar was het dus echt geen weer voor. Het was zelfs zo erg, dat we `s middags van ellende maar naar de bioscoop zijn gegaan naar Nanny mc. Phee deel 2. We moesten de tijd toch opvullen, en de musical begon pas `s avonds om 19.00 uur.
Maar die musical is een echte aanrader.
Vandaag met Anouk in de weer geweest met rekenen en begrijpend lezen, en samen met haar haar kamer gedaan. Leuke klusjes voor in de vakantie.

In April zijn ze met een vrachtwagen naar Roemenie geweest en als het lukt om de vrachtwagen vol te krijgen gaan ze in september weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten