Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

zondag 9 mei 2010

Moederdag 2010 !

Vandaag is het moederdag. Helaas, ik moest vandaag gewoon werken. Een vroege dienst, dus niks geen ontbijtje op bed voor mij. Nee, gewoon om acht uur aan de bak. Wel een leuke dienst gedraaid. Ik had gisteren al wel wat lekkere dingen gehaald zodat we met de clienten gezellig konden brunchen. Tussendoor nog even een muur geverfd op èèn van de cliènten zijn slaapkamer. Toen ik vanmiddag thuis kwam werd ik door de kids en manlief verrast. Een mooie bos rozen, met van iedereen een lief kaartje eraan. Niels had op school een plaat hout geverfd, en daarop een hart gemaakt waarop een portretfoto van hem zat en dat was omringd door spijkertjes die met draad met elkaar verbonden waren. Van Sanne en Martijn kreeg ik stempels en van BG stickers en journaling cards. Allemaal erg leuk. Tot slot nog een cadeautje van Anouk. Een heel bijzonder cadeautje. Het was een klein boekje Voor Mama, een boekje vol met de allerliefste moederdaggedichten. Gemaakt door de kinderen van de Taalgroep in 2010. Alle kinderen uit de klas hadden daarin een gedichtje geschreven voor hun moeder. Wat bijzonder! Vooral omdat ik weet hoeveel moeite het hun kost om hun gedachten/gevoelens op papier te zetten en dan ook nog eens in dichtvorm .

Hier is het gedicht van Anouk:

Je bent de allerliefste moeder,
want je helpt mij altijd.
Je maakt het gezellig.
Je bent de allerliefste moeder,
want je kan lekker koken.
Je bent altijd gezellig.
Je bent de allerliefste moeder,
want je helpt mij altijd.

Al met al een moederdag met een gouden randje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten