Over mij

Mijn foto
Ik zou wel zoveel kunnen schrijven, maar zoveel tekens kan ik niet gebruiken. Ik ben blij en gelukkig met mijn gezin, onze gezondheid en ons mooie verbouwde huis.

maandag 3 mei 2010

Versiering Kuil op de Annie MG Schmidtschool

Op de Annie MG Schmidtschool in Hilversum versier ik samen met een andere moeder de `kuil`! Iedere keer weer in een ander thema. Erg leuk om te doen, en we hebben er zelf veel plezier in.


Deze portretten van figuren uit de boeken van Annie MG Schmidt hebben we gemaakt ter ere van de geboortedag van Annie. Deze dag wordt hier elk jaar groots gevierd. Ondertussen hangen en staan er al zo`n 10 portretten in de Kuil. Ik zal proberen binnenkort een nieuwe foto te maken.
Deze Paashaas en de onderstaande foto met de kraam met grote paaseieren hebben we gemaakt voor de Pasen. Op de foto`s zie je dat ook Jip en Janneke druk met de verfkwast aan het werk zijn. Zelfs Takkie is aanwezig en heeft zich in een mand met bloemen verscholen.




Voor de winter hadden we een echt winters tafereel gemaakt. Compleet met Koek en Zopie tent, ijs met schaatsende pinquins en sneeuwpoppen. Natuurlijk ontbraken Jip en Janneke niet. Het tafereel vonden ze zo leuk, dat de klassefoto`s in het tafereel zijn gemaakt. Kinderen werden allemaal in het tafereel geplaatst. Erg leuk gezicht was dat.


Ook met de kerst zijn we in de weer geweest. Een mooie schouw met aan weerszijden kerstbomen met cadeautjes eronder. Jip en Janneke waren druk bezig met het optuigen van de kerstboom.
Het is echt superleuk om te doen. Na de pinksteren krijgen we weer een nieuw thema, en dat zal vakantie zijn. We hebben al weer superleuke ideeen, zoals: een badje, een zandbak, allemaal opblaasbeesten en bandjes etc.
Zoals het er nu naar uitziet, gaat Anouk met de zomervakantie van deze school af, en gaat ze weer terug naar een gewone basisschool. Dan ben ik dus niet meer aan deze school verbonden, maar ik heb al wel toegezegd dat als het me enigszins lukt, dat ik dan nog wel een jaartje blijf helpen met het versieren van de Kuil.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten